Hop til hovedindhold

29xperience

Vi vil gerne have at både vores kollegaer og kunder får den bedste oplevelse inden for rimelighedens grænser.

For at hjælpe hinanden med at få en god oplevelse, har vi lavet nogle anbefalinger til hvordan vi arbejder, i forskellige situationer.

Blueprint tankegangen

Med udgangspunkt i servicebranchen har vi udarbejdet forskellige blueprints for hvordan vores kunder, kollegaer og nye medarbejdere skal opleve 29x. Blueprintet følger en modtagers rejse, med diverse touch points, 29x handlinger og 29x opgaver.

Det betyder at vi ikke tager udgangspunkt i vores interne processer og opgaver, men derimod hvad det er for en oplevelse modtageren skal have.

Blueprints er ikke en facitliste, men derimod en anbefaling til hvordan vi kan arbejde med forskellige situationer.

Blueprints

Ny leverance i 29x

Du finder et blueprint for hvordan vi arbejder med kunderejsen i 29x her (kræver Figma login).

Opgave på eksisterende kunde i 29x

Kommer snart.

Ny medarbejder

Kommer snart.

Har du en idé til et blueprint, så er du velkommen til at lave et udkast og præsentere det til Rene eller Lars.